Pages

Üzemeltető: Blogger.

Kocka

2015. június 7., vasárnap

Az egyetem területén rengeteg szobrot, szökőkutat, köztéri padot, díszfákat...stb. találunk, melyeket mind-mind a hálás diákok adományoztak egykori iskolájuknak. 1817 óta jó sok összegyűlt... Amíg fel nem fedeztem a kis táblácskákat a műalkotások tövében (melyik osztály adománya), az volt a benyomásom, hogy egy művészetimádó városba csöppentem (kb. 30 köztéri szobor jut egy négyzetkilóméternyi területére az egyetemnek). Itt egy teljes lista képekkel az összes alkotásról.
Az egyik kedvencem ez a forgó Kocka, ami a Központi Campuson található. Nagyon megtetszett az ötlet, hogy bárki aki arra jár, lökhet rajta egyet, így hozzájárulva a műalkotás folyamatos "működéséhez".
Az 1968 óta forgó kocka sokat megélt már, néhány történelmi fényképet is találtam róla...



kép forrása itt

kép forrása itt
És még néhány az Északi Campuson lévő alkotások közül:




Wolverine avagy rozsomák, Michigan állam és az Egyetem hivatalos kabala állata




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése